slappo på hög nivå

Kvällen igår var riktigt nice. Helkväll med gamla godingarna och folk som man väl får säga gamlagamla till, som jag inte träffat på hur länge som helst! Den planerade grillningen blev faktiskt av, trots att de regnade. Vi skickade helt enkelt ut killarna "grillmästarna", och sen käkade vi inomhus. Perfekt. Sen fortsatte kvällen med sång, vin och massa skvaller. Precis som jag vill ha det!

Som en liten bieffekt av kvällen så har de ju inte hänt vidare mycket vettigt idag då. Också med tanke på det väldigt tråkiga vädret med regn utan uppehåll, gjorde ju inte det hela bättre. Så jag har helt enkelt spenderat dagen i myskläder och kolla på massa filmer, både skitbra och extremt usla. Men jag måste säga att jag verkligen kan älska att ha en sån här dag någon gång ibland.

Maria och Lisa har precis kommit hem från sin egyptenresa och imorgon åker bror och family iväg till gotland i tio dagar. Själv ska jag spendera dagen på mitt extremt roliga sommarjobb, jobbar 14-21.. Jag kan ju verkligen tänka mig byta med någon om ni är intresserade? Nej jag tänkte väl inte det. Men nu är det inte så länge kvar tills jag me får åka iväg på lite äventyr! Längtar.

Har förresten också funderat på att jag fortfarande inte har tagit årets debutdopp i kyliga vattnet. Känns som om jag är den sista nu kanske? Så får väl se till att det blir lite ändring på det nån gång i dagarna. Den som levet får se. Bortse från den löjliga badkrukan som bor inuti mig och bara slänga sig i. Puuh.

Men nu ska jag i alla fall sussa kudden så man kan komma upp skapligt imorgon och kanske få ut lite av dagen.
God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0