onsdag

Jag har för mycket fritid nu på sommaren tror jag. Så här mycket ledig tid var det länge sen jag hade för mig själv. Det är väl då man ska passa på att utnyttja tiden och göra allt man inte hinner med annars? Men istället blir de som korvstoppning i huvudet.

Inte blir det bättre av att folket man har lust att träffa antingen jobbar, är bortresta eller helt enkelt bor på annan ort. Så då blir det att man börjar fiffla med lite annat smått och gott! Men utöver det så har det varit en ganska lång och tråkig dag, så har egentligen inget speciellt roligt att berätta här. Hoppas morgondagen blir bättre! Ska väl hitta på nå trevligt hoppas jag.

I övrigt är det midsommar på fredag, vilket jag ser fram emot mycket! Det är något som ofta händer när jag är underaktiverad att jag får en överdriven uppeppning när man vet att det är något roligt framför en. Regn eller inte så ska jag ha en riktigt traditionell midsommar med vännerna. Vi kommer vara här på byn och äta färskpotatis, ha midsommarkransar och hela kalaset. Som Elin sa: "vi ska ha vita klänningar allihopa med långt utsläppt hår". Det där med långt hår är kanske inte min allra starkaste sida, men en vit klänning blir det absolut ;) Kommer att bli toppen och med det sällskapet kan de ju inte bli annat än supertrevligt! :D

Men vad händer på midsommardagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0