sommar

Äntligen har vi fått sol hörrni :D Har spenderat morgonen i en solstol och bara njutit. För att göra det hela extra härligt så gjorde jag mig en smoothie till frukost

Naturell yoghurt
Jordgubbar
Blåbär

Ja jag kan ju erkänna att det inte kan bli så mycket bättre än såhär!

Men när man sitter där ute så börjar jag fundera lite på sånna där småonödiga grejer. Såg nämligen citymail-bilen rulla förbi ute på gatan. Och ni måste ju erkänna att det måste vara det mest onödiga som "förstå-sig-påarna", som vi brukar kalla dom, har kommit på. Först ska alltså vanliga postbilen åka runt och dela ut lite post. Sen går det en halvtimme innan citymail åker förbi och lämnar utterligare några ynka papper. Visst kan de va bra med konkurrens. Men här tycker jag bara att det innebär dubbla bensinpriser och koldioxidutsläpp och inte ett öre lägre för att köpa ett frimärke. Inte helt okej.

Nej nu blir det ut i solen igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0