publik dusch

Okej, nu har jag upptäckt ett liiiiiiitet problem :P

Mamma har varit så duktig på morgonen och tagit ut fönstrena på toaletten och målat dem. Så nu ligger dom ute på tork.

Det är inte vanliga fönster utan sånna som man inte ser igenom, typ som bubbliga om ni förstår.

I alla fall så sitter ett av fönsterna precis vid duschen, så nu ser man precis rätt in när man står där. Och det blir ju inte bättre av att fönsterhålet är rätt ut mot gatan med tydlig och klar insikt.

Så ja, jag måste verkligen slänga mig in i duschen innan jag ska till jobbet en sväng. Så nu försöker jag komma på ett sätt för att skymma insynen lite. En handduk kanske funkar att hänga för  fönstret? Eller?

Aja, det roligaste va ju att jag först inte märkte att dom va borta, så jag tänkte slänga mig in i duschen som vanligt. Tur att jag tänkte till en extra gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0