nice men röd dag

Nu har jag äntligen fått se baksmällan på bio. Vilken film säger jag bara, vilken film! Jag satt verkligen och asgarvade minst halva filmen. Visst kan de delvis ha berott på att jag var övertrött och hade lite solsting. Eller nej, den filmen var helt enkelt sjukt bra. Knäpp, galen, you name it.Bra skit!

Intresseklubben kan ju också anteckna att jag har lyckats bränna upp mig ganska rejält idag. Ser ungefärr ut som en kräfta med grisinslag. Det är ju bara inse att jag inte har pigmentet för en schteeekardag. Men imorn ska jag gå och köpa lite solkräm och då ska jag väl klara av en till härlig soldag på slottet. Precis vid bikinikanterna är det som allra värst. Så att ha gått omkring i byxor nu ikväll va ju ingen höjdare.

Men nu får de bli sängen. Min egen säng wihooo! Som jag har längtat efter den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0