lördag morgon

Imorse ringde min klocka kvart i sex - jag skulle upp och hjälpa mamma sälja alla sina bullar som hon hade bakat. Jag vaknade nyss - kl halv tolv. Dvs ungefär sex timmar för sent. Har ett svagt minne i bakskallen att jag viftade med armarna och sa att jag inte ville följa med när hon försökte väcka mig. Ja, så blir det om man sitter uppe till alldeles alldeles för sent! Men de gör inget, hon klarar det där så galant själv, hade väl mest varit i vägen ändå.

Dagen idag ser ut som så att jag funderar på att ta en sväng förbi bror och leka lite med Adam. Dem åker till gotland på måndag så det gäller att passa på.

Sen ikväll bär det av hem till Malin på grillpartaj. Ska bli skojs. Blir kul nu me när man köpt lite nytt att ha på sig för en gång skull.

Nej man får väl ta och pallra sig upp nu. Känns inte helt okej att sova bort sommarlovet på de här viset. Vet ju inte ens om de är sol eller regn ute. Men med tanke på att vi vill grilla ikväll så håller jag mina tummar så hårt de bara går på att det lyser sol in i rummet när jag vickar persiennerna!

Men nu blir de frukost / lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0