gävle äntligen

Är nu åter i mitt älskade Gävle på en snabbvisit. Så härligt att vara i sin egen lägenhet, med egna grejerna igen.
Extra roligt är de ju att kristina me är här och maria kommer senare ikväll.

Jag och kristina började dagen med en sväng på stan. Va bland annat och växlade lite pengar tills på fredag :D Sen har vi bara legat ute i solen och stekt i runt tre timmar. Så nu är man lite lagom småröd lite här och var. Senare ikväll ska vi på bio och se baksmällan. Har hört att den ska vara sjukt kul!!

Men nu måste jag ju också erkänna att jag börjar bli redigt nervös inför flygresan ner till tyskland. Har insett att jag nu för första gången ska flyga på egen hand och inklusive ett byte. Visst vet jag att det med all trolighet inte kommer bli nå problem. Men lite nervis blir man ju :P Sen när man också har kommit till insikten att jag senast måste gå upp halv fyra på morgonen för att hinna till buss, tåg, flyg. Nu i sommar har ju de vanligtvis varit tiden jag somnar, haha. Aja vilka problem man har.. Oavsett så kommer det bli så toppenroligt och jag längtar!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0