trög tankegång

I helgen är det eldfesten. För er som inte vet vad det är det är det en sjukt rolig fest som är det största denna lilla by har att komma med under hela året och som alla här går på. Även jag hade gäääärna åkt dit. Men nu är det ju så att man har ett jobb att sköta. Så jag har gjort allt jag kunnat för att förtränga, ignorera och  glömma bort eldfesten det här året. Och jag måste tydligtvis ha lyckats väligt bra!

- Jaha, blir det raka vägen upp till simbadet nu efter jobbet då antar jag?

- Nej, jag har faktiskt inte badat där på hela sommaren!

Och ja, jag blev ganska idiotförklarad efter de :P


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad hände med världens bästa blogg?

2009-10-25 @ 22:43:41
URL: http://www.lindakarlsson.de/demuc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0